Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


sobota 8. září 2012

Recenze - Dove

DOVE - hydratační tableta





Kdo viděl mé video - My Skin Care Routine ( http://www.youtube.com/watch?v=1USTpx_MsrM ), jistě dobře ví, jak jsem ujetá na hydratační tablety od Dove. Moje čištění pleti totiž začíná vždy v koupelně a za pomoci vody. Vyzkoušela jsem nepřeberné množství různých čistících gelů a mýdel, ale tohle je mezi mýdly pro mne naprostá jednička. Za jeho pomoci s ním sundavám ty nejhorší nánosy makeupu z mého obličeje :D.

Dove krémové tablety totiž nejsou jako obyčejná běžná mýdla - proto se také jmenují "krémové tablety" :D Jejich největším plusem totiž je, že nevysušují pleť jako ostatní mýdla. Obsahují  ¼ hydratačního krému a proto po umytí zanechávají pokožku jemnou, hladkou a hydratovanou. Jsou proto naprosto vhodné pro mytí obličeje, zbaví jí nečistot, mastnoty a prachu, ale nijak ji nevysuší. Nevím jak vy, ale když jsem si dříve umyla obličej klasickým tuhým mýdlem (a bylo fuk, jestli to bylo Palmolive nebo Nivea) Už při smývání mýdla z obličeje pleť tak podivně drhla, nebylo možné mýdlo pořádně z obličeje smýt a krom toho, ihned po osušení pleti jsem cítila to nepříjemné pnutí kůže. Než jsem stačila dojít do pokoje, obličej se mi tak nepříjemně stáhl, pleť byla citlivá, vysušená, no fuj.

Jak ale říkám, tohle mýdlo je naprosto jiné kafe. Navíc si můžete vybrat z několika druhů. Já jsem vyzkoušela již tři -  s olejem, s okurkou a zeleným čajem a s grapefruitem a citronovou trávou. 

Co se týče první tablety - Dove Supreme CreamOil - Luscious Velvet, tak ta je navíc obohacena o zvláčňující olej. A jak jsem již zmiňovala ve videích naprosto fantasticky voní! Když si jí přibalíte do cestovního kurfu a po příjezdu jej otevřete...mmmmm, to je blaho! :D Přijde mi, že díky těmto zvláčňujícím olejům je pleť po něm hebčí a hydratovanější, nežli po ostatních tabletách Dove.



Další mýdlo, které jsem ozkoušela bylo Dove Go Fresh Fresh Touch. Tohle mýdlo způsobí absolutní boom! po ránu. Obsahuje osvěžující výtažky z okurky a extrakt zklidňujícího zeleného čaje a vaši pleť krásně osvěží a hydratuje. Ta čistá svěží vůně okurky je pro mne naprosto omamná. Nevím, jestli je to forma placeba a jen si to nalhávám, ale skutečně se mi zdá, že má pleť po pravidelném užívání této tablety působí svěžejším dojem. (promiňte, že na fotografii je mýdlo již použité, ale nechtělo se mi kvůli focení kupovat nové)

Do třetice všeho dobrého, aneb  Krémová tableta Dove Go Fresh Energize Grapefruit a Citrónová tráva. Opět kromě ¼ hydratačního krému obsahuje výtažky z grepu a citrónové trávy a tím pleť naprosto probudí a osvěží. Je to svěží vůně, která ve vás prostě probudí energii. 

Varování u těchto hydratačních mýdel, které musím zmínit je, že není fajn, když se vám dostanou do očí. Pálí to jako ďas. Ale jak tvrdím, myslím si, že by pro nikoho neměl být problém mýt si obličej se zavřenýma očima a poslepu, nebo ano? :D

Takže pro Dove hydratační tablety za mě jednoznačně palec na horu!! Stojí něco okolo 20ti korun, maximálně 30,- Kč, ale obličej vyčistí velmi dobře, makeup odstraní (já pro všechny případy oční okolí tabletou myji dvakrát - voděodolná řasenka je voděodolná řasenka) a pleť zanechá vláčnou a hydratovanou. Vhodné i na raní mytí obličeje od mastnoty a prachu :) Samozřejmě, že tím má péče o pleť nekončí a pleť dočišťuji Perfect Cleanserem od Dermacolu a micelární vodou, ale tohle je dobrý začátek :)

Krom toho, vybrat si můžete ještě z dalších tří druhů:
- Dove Beauty Cream Bar - klasika bez dalších přísad
- Dove Supreme Cream Oil Fine Silk - druhé mýdlo obsahující pečující oleje
- a pak jsem na internetu vídala i peelingovou tabletu, která měla jemně odstranit z kůže odumřelé buňky a prokrvit jí, ale tu již na oficialních stránkách Dove nemohu sehnat, takže je možné, že ji již stáhli z oběhu.


Máte i vy zkušenosti s těmito tabletami?

Anetthe xSCHIZOPHRENICx :))


8 komentářů:

  1. Já jeden čas používala tekuté mýdlo a taky mi přišlo fajn...ale mám z toho takový divný pocit, že je to prostě mýdlo a ne odličovač. I když je to asi blbost, ale nějak se toho nemůžu zbavit :)

    PS: prosímtě vypni si ověřování příspěvků proti spamům. Zkus si sem napsat něco jako anonym a uvidíš, co za příšernosti to po nás chce :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila obyčejnou tabletu v modro-bílé krabičce.
    Líbilo se mi, že plet opravdu nevysušuje.

    Ale musím říct, že už NIKDY si to nekoupím. Na obličeji mi naskákali šílenosti a než mi došlo z čeho to je, měla jsem obličej samej rudej pupínek. už ji nepoužívám více jan měsíc a snažím se plet nějak " vyléčit" .

    Nejspíše mam hodně přecitlivělou pleť. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi měla tu klasickou tabletu. To je hrozné, pupínky ano? No ono záleží na člověku. Je spíše možné, že jsi měla na něco z toho alergii, nežli že jsi přecitlivělá. Já mám totiž také velmi citlivou pleť a tableta se mnou nic nedělá, pleť pak doličuji gelem od Dermacolu a micelární vodou od Biodermy a na pleti ani pupínek. A to tablety užívám už přes dva měsíce - 2x denně.

      Vymazat
  3. Chtěla bych si pořídit tu růžovou tabletu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tu první a musím potvrdit že voní neskutečně báječně. Zkoušela jsem jí použít na obličej, ale malinko mě stahuje, ale ta vůně...boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna včera jsem si koupila tu zelenou a tak jsem na to zvědavá dneska ji poprvé odzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  6. můj blog reginanailpolishes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já sem si na tvé doporučení koupila to růžové,měli ho akorát v akce za 17,- ;-)))Napřed mi moc nevonělo,prostě vůně tuhého mýdla,ale teď už jo :-))) a odličuji se s ním večer a je super :-)))

    OdpovědětVymazat