Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


neděle 9. září 2012

Recenze - Catrice

STÍNY CATRICE



Vzhledem k tomu, že mi došel můj oblíbený bílý stín od Flormaru, který bylo možné použít na celé oko a tím jej krásně sjednotit, bylo nutné sehnat si za něj náhradu. No a po tom, co jsem v drogérii Teta zjistila, že vše od Flormaru zdražili snad o 25%! :-O, mi bylo jasné, že je třeba se po něčem takovém porozhlédnout jinde. Naštěstí mne opět zachránila drogérie Rossmann :D 

První stín, který mi okamžitě padl do oka byl tento krásný světlý pudrový nude odstín, bez jakéhokoli shimmeru, takže se skutečně parádně hodí na sjednocení víčka. Zzakryje nedokonalosti, ale je naprosto nenápadný a vhodný i pro nahé líčení. 

Je to odstín 090 Bring Me Frosted Cake a velmi silně mi připomíná odstín Vanilla od Macu, po kterém jsem tak dlouho toužila. Pigmentace je na jedničku, nanáším jej syntetickým štětcem a kryje opravdu dobře i když je pravda, že na to jak je světlý - víčko do bíla po něm mít nebudete. Nepráší, pracuje se s ním velmi dobře. Je rovněž dobře namletý. Co na stínech od Catrice miluji je jejich balení. Je naprosto k sežrání! Je velmi pevné - ne jako od Essence, kde každou chvíli hrozí, že se rozpadne. Rozhodně se firma Catrice za svá balení stydět nemusí, stíny se otvírají bez problémů, balení je jednoduché a elegantní a to se mi líbí :) Jediný problém je v tom, že zkrátka to krásné čisté balení nevydrží samozřejmě čisté nadlouho, ale to už je jiná věc :D Cena je nějakých 50,- Kč za tyto mono stíny, což se mi zdá v poměru kvalita vs. cena velmi velmi slušné!





No a protože vždy, když jsem v Rossmannu, obhlížím ty slevové stojánky, neodolala jsem ani teď a ještěže tomu tak bylo! Podařilo se mi totiž zakoupit další mono stíny od Catrice za 29,- Kč - jsou absolutně nepoškozené, nic jim není. Je to odstín 100 - Welcome To Miami Peach. 

Poslední dobou jsem se vrhla spíše na zemitější a přirozenější barvy - a to paradoxně i přes to, že jsem spíš zimní typ - bylo mi jasné, že tyto stíny prostě musím mít. Je to jemná broskvová barva, ale ne příliš násilná a výrazná, spíše opět nude barva s broskvovým podtónem. Tyhle mono stíny již obsahují shimmer, ale není to nijak na škodu. Jsou to totiž jemné drobounké třpytky - žádná divočina a nic co by opadávalo, takže super. Pigmentace stínů mi tu ale nepříjde tak výrazná jako u odstínu 090, dokonce se i trošku hůře nabírají na štětec, nevím čím to je, možná tou jinou strukturou díky shimmeru? Ale pokud si s ním poprášíte místo pod obočím za účelem projasnění, je to prostě paráda :) Jsem přesvědčena, že by bylo jistě možné tento stín použít i na celé víčko a nikoho tím neurazíte, na opálené pleti by to obzvlášť vyniklo :)



No a posledními stíny, které jsem od Catrice ve slevě utržila, byla paletka Absolute Eye Colour v odstínu 010 The Season's Must Have. I když tato paletka nevyšla evidentně pro aktuální sezónu, za 29,- Kč to byla "Must Have věc" i pro mne! :D Paletka byla ve slevě proto, že šedý stín byl drobet narušený - rozsypaný, ale nic hrozného. 
Barvy v ní obsažené se určitě hodí pro každé roční období a i na podzim budou velmi pěkné :) Je to paletka čtyř očních stínů za jejichž pomoci docílíte kompletního looku očí. Ale musím se přiznat, že já takovýmto způsobem paletky nikdy nevyužívám - chci říct, že paletky jsou většinou sestaveny tak, aby obsahovaly nějaký stín na celé oko, další stín určení do očního záhybu pro docílení větší plastičnosti a k tomu třeba i nějaký stín pro kouřový efekt očí a občas i stín na projasnění okolí ve vnitřním koutku a pod obočím. Já si ale vždy stíny z paletek využívám jak se mi zachce, nikdy se neřídím tím, na co jsou pravděpodobně předem určeny :D


Součástí paletky je tedy šedý, temně fialový, zelenkavý a béžový stín. Mne na něm nejvíce zaujala ta zelená - která nakonec ale bohužel není pigmentovaná tak, jak bych si představovala - takto v paletce se jeví opravdu náramně, ale na oku spíše jen vytvoří takový nádech do zelena a né tu pravou zelenou. Druhý stín, který budu používat asi nejčastěji je ten béžový. I když je to taková zvláštní béžová - obsahuje shimmer - třpytky hází odlesky stříbrné a trochu zlaté - na oku vypadá krásně :)

Pigmentace těchto ostatních stínů je velmi dobrá, ačkoli mi zase příjde, že stíny bez třpytek mají pigmentaci mnohem lepší nežli ty se shimmerem a také se lépe nanášejí na štětec, lépe se s nimi manipuluje. Budu si pak muset pořídit více stínu od Catrice, abych tuto svou hypotézu skutečně potvrdila. Nepovím vám bohužel skutečnou cenu této paletky, ale už teď vím, že bych jistě i tu plnou cenu do palety investovala, stíny se mi totiž jeví jako velmi kvalitní :) Krom toho to balení! Je sice trošku těžší - nevím zdali tahat tuto paletu v kabelce by bylo vhodné, na druhou stranu zase není to nejhorší :) Ale velmi dobře se s ní manipuluje, dobře se otvírá, je pevná, jistě věřím tomu, že se nerozpadne a působí jak na pohled tak naomak luxusně :)



Co se týče celkové mé zkušenosti se stíny od Catrice - rozhodně za mě říkám ano, jděte do nich! Kam se na ně hrabou stíny od Essence - ty jsou většinou špatně namleté a slisované, práší, jejich pigmentace také nebývá vždy nejlepší a co se týče balení - mně se vždy rozpadlo :/. Když si vezmu, že stíny od Essence stojí nějakých 40,- Kč a stíny od Catrice 50,- Kč - pro mne je to zkrátka jasná volba :)) 

Teď si ještě dělám zálusk na pár rtěnek od Catrice, tak se snad můžete těšit na další recenze postupem času :)


Anetthe xSCHIZOPHRENICx :))

Žádné komentáře:

Okomentovat