Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


čtvrtek 27. září 2012

RECENZE - LADYBOX

LADY BOX



Mám tu pro Vás předběžný report o LadyBoxu, který mi byl k zrecenzování zaslán zdarma. :) Článek se tak netýká přímo recenze jednotlivých výrobků, protože mi balíček přišel teprve předevčírem a já neměla tak šanci všechny výrobky řádně ozkoušet, ale spíše zprávy o tom, jak LadyBox vypadá, co se v něm dá najít a tak dále :) 

Článek může být nápomocný pro ty z vás, které nad koupí LadyBoxu váhají, jsou vůči němu skeptičtí a mají strach, aby jejich peníze nepřišly v niveč.

LadyBox si lze zakoupit za 269,- Kč včetně poštovného a balného, já jsem toho pro tento měsíc byla tedy ušetřená. HURÁ! :) A partě LadyBoxu ode mne za to patří velký dík :) 








Krabička přišla druhý či třetí den od odeslání objednávky, což velmi chválím. Byla velmi pečlivě zabalena, takže nehrozilo, že by se nějakému z výrobků něco přihodilo, vše dorazilo v pořádku tak jak mělo. :)

Celkově krabička vypadá velmi pěkně (i když na balení by se dle mého ještě mělo zapracovat...možná zmenšit drobet logo, ubrat nápisy, upravit barvu krabičky a barvu jejího vnitřku, ale beru to tak, že pro začátek je to i tak pěkné :) ). 



Uvnitř najdete dopis, který je typický i pro všechny ostatní beauty boxy. V něm se můžete dočíst základní informace o LadyBoxu a rovněž v něm naleznete i seznam výrobků, které se v boxu nacházejí. Součástí seznamu jsou stručné popisy výrobků a taky jejich běžná cena v obchodě. Na webu LadyBoxu byste poté měli mít možnost si plné verze výrobků zakoupit, a to za zvýhodněnou cenu. I na dopise se dá jistě zapracovat, ale já si nestěžuji. Mile mne překvapila například ta jejich pečeť. :) Zapečetěné dopisy, které jsem za svůj dosavadní život obdržela, by se daly spočítat na prstech jedné ruky. :D












Co jsem našla v zářijovém LadyBoxu??

Almanach Nobilis Tilia s dalšími letáky jejich kosmetiky. Moc se mi líbí, že to není jen nějaký obyčejný leták či brožurka se strohým seznamem jejich produktů. Naopak je to velmi úhledná kniha, která obsahuje nejen seznam výrobků i s jejich popisem, ale například v ní najdete popisy různých bylin a charakteristiku jejich blahodárných účinků, nebo například i recepty na masážní oleje, či nějaké masti. 







Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo 20ml 



 Vyzkoušela jsem tuto emulzi zatím jen jednou. Hezky voní a na tělo asi bude dobrá, ale nemyslím si, že by obličej vyčistila nějak hloubkově. Spíše jen odstraní z pleti maz a povrchové nečistoty, takže nějaký důkladnější čistič bude stále potřeba. Krom toho moje suchá pleť si s emulzí moc nerozumí, po umytí mi dost pne :(

Sebamed Hydratační krém 10 ml



Zkoušela jsem zatím také jen jednou. Hydratuje opravdu velmi dobře. Hodit se bude ale spíše na noc, protože je celkem hutný, těžký a trochu lepí. Mne moc nelahodí jeho vůně..přijde mi trochu chemická. Nicméně je fajn, že je tento krém určen pro citlivou a dokonce i atopickou pokožku :) Rozhodně jsem necítila žádné pálení nebo tak a to ani na odřeném nose :D

Pure Fiji tělové máslo ve vybraných vůních 15 ml



Tohle máslíčko je naprostá pecka. Sice je celkem maličké na to, abych jej vyzkoušela na celé tělo, ale použila jsem jej zatím párkrát na ruce a jsem absolutně spokojená, protože krásně hydratuje a zvláční pokožku. O Pure Fiji kosmetice jsem doteď neslyšela, ale asi se o ni začnu zajímat :) Já jsem máslíčko dostala ve vůni - karambola. V jiných krabičkách bylo možné najít vůně moruše či třeba zázvoru.

Color Club lak na nehty 7 ml



Tenhle lak na nehty je veganský, neobsahuje formaldehyd, toluen, DBP ani parabeny, což je moc fajn. Nikdy jsem podobný lak neměla šanci vyzkoušet, tak se na něj i těším. Jediné co je škoda, že jsem dostala tuto křiklavou modrou barvu...to není nic moc pro mne :D Ale na nějaké detaily a dokreslení bude snad dobrý :) V jiných krabičkách bylo možné nalézt různé odstíny těchto laků na nehty. Světle či tmavě růžový, fialový se třpytkami nebo žlutý či oranžový...

Iswari Snídaňová směs nepražené kakao 33g



Tak jsem ani netušila, že něco takového na světě existuje :D Na zdravou výživu si moc nepotrpím :) Zprvu jsem ani netušila co pořádně s tím. Snad to nějak zaleji mlékem a vytvořím kaši?? Ale přijde mi fajn, že do boxu zařadili i něco na zub. Nezlobila bych se pro příště, kdyby do boxu přidali nějakou čokoládu, kterou naprosto zbožňuji :D

Garnier BB krém pro světlou pleť 50 ml



Tím jsme skončily se vzorky a přistupujeme ke dvěma plným verzím výrobku. BB krém od Garnier je jedním z nich. Někoho možná i potěšil, ale...no vy víte, jaký mám na tenhle BB krém názor. Přišel mi strašný už předtím a můj názor se na to nemění. Jen mne snad těší, že jsem za něj ty hříšné dvě stovky neutratila já sama, ale že jsem jej mohla vyzkoušet v tomto Lady Boxu. Zkrátka je to jen jakási parodie na BB krém..prý má hydratovat - to ano, ale hrozně na obličeji lepí, taky má rozjasňovat, což činí (aspoň něco :D). O nějakém závratném sjednocení nemůže být řeč, je samozřejmě třeba k němu použít korektor. Největší výhrady mám ale samozřejmě k odstínu, které jsem měla ještě před obdržením LadyBoxu. Dostala jsem sice verzi pro světlou pleť, ale o světlé pleti tu nemůže být řeč. Někdo by těm chytrolínům v Garnieru asi měl vysvětlit, že celková světová populace nevlastní jen dva různé odstíny pleti...a už vůbec ne oranžovou pleť. To co jsem očekávala se splnilo..po nanesení jsem měla obličej skoro jako pomeranč...ne...ne a ještě jednou ne. Ale to v LadyBoxu nemohli vědět, že je tenhle výrobek pro mne naprostý propadák. 
Příště bych prosila třeba BB krém od L'orealu...klidně vzorkovou verzi na vyzkoušení :)

Nobilis Tilia ANTI-AGE de luxe bioaktivní obnovující sérum. 15 ml



Druhý výrobek v plné velikosti, který normálně seženete za 499,- :-O! Z něj jsem vážně nadšená :) Nevlastním sice extra vrásky, ale vždy se dá něco zlepšovat nebo ne? :) Navíc mám takový dojem, že bude určitě náramně pleť hydratovat :) Bude to moje první zkušenost s výrobkem od kosmetické firmy Nobilis Tilia a jsem na něj přímo natěšená :)


Celkově mohu shrnout, že jsem velice ráda, že LadyBox se neukázal jako nějaký podvod, ale že to s tou krabičkou krásy myslí opravdu vážně. Dle mého je samozřejmě i dost věcí na zlepšování (samotné balení, krabička, volba kosmetiky - já bych byla pro, kdyby příště LadyBoxy obsahovali více dekorativní kosmetiky), ale vzhledem k tomu, že je to první veřejná verze, rozhodla jsem se nad tím přimhouřit mé jinak přísně kritické oko :D Pevně doufám, že to bude box od boxu lepší a lepší, že se na základě reklamy podaří pracovníkům LB uzavřít smlouvy s dalšími zajímavými kosmetickými firmami a rovněž se se nakonec dočkáme toho, že budou posílat boxy "na míru". (Při registraci na jejich webu totiž vyplňujete malý dotazník a v LB slibují, že se potom budou snažit zasílat takovou kosmetiku, která bude pro vaši pokožku vhodná - takže když já jsem zaškrtla, že mám citlivou a suchou pleť, nestane se snad časem, že by mi přišla kosmetika určena na mastnou a aknózní pleť). Tahle výhoda krabiček na míru by jistě přišla vhod a to vzhledem k tomu faktu, že nikdy nebudete předem vědět, co vám v krabičce přijde.

Doporučuji jinak sledovat web Lady Boxu http://www.ladybox.cz/
 a také jejich fun page   https://www.facebook.com/ladyboxCR?ref=ts   :)

Vaše

Anetthe xSCHIZOPHRENICx :))




8 komentářů:

  1. Ten ladybox vypadá vážně suprově :)
    Mě má přijít na zrecenzování říjnový balíček, tak už se nemůžu dočkat :)
    Jo a s tím BB cream ses fakt trefila, mám ho doma, jako není špatný, ale mám po tom strašně mastnou pleť takže musím ještě používat pudr a navíc ještě korektor ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky Color Club jsou super, pár už jich mám a jsem spokojená :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! :) Jen kdyby nebyl modrý, takhle pro něj budu mít využijí jen opravdu minimální :(

      Vymazat
  3. Ahojky Anet ;) Prosím tě, chci si objednat Ladybox, ale chce to po mě nějaký promo kod..oč jde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) Už jsem ti odpověděla na youtube. Objednat si můžeš až řijnový LB a to půjde cca od 10. řijna až. Zářijový LB je již dávno vyprodaný :)

      Vymazat
  4. ladybox je super :) ale neodbírám ho
    ten modrý lak je krásný
    moc se mi líbí tvůj design :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Anet ! ;)
    pozerám tvoje videá a sú super, chcela by som sa len opytat, ze preco su stale len "ladybox" ?
    Predtym si mala aj ine videa a boli super. Tieto ma moc nebavia... len tolko ;) si super...

    OdpovědětVymazat