Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


sobota 22. září 2012

Recenze - Elséve


ELSÉVE REGENERAČNÍ BEZOPLACHOVÁ PÉČE NUTRI - GLOSS






Jsou vaše vlasy suché a bez lesku jako ty moje? Po těch letech barvení, žehlení, natáčení a tupírování není divu :D Ano, ty správné zábaly, masky na vlasy a podobně vám mohou samozřejmě pomoci tento problém vyřešit, ale co když sedíte doma a přijde vám zpráva, že máte být za hodinu někde na rande??! Budu si snad kvůli tomu mýt hlavu jen proto, aby se mi vlasy alespoň trochu leskly? Nikoli. (Nehledě na to, že mytí hlavy pro mne znamená tak tříhodinovou záležitost - mytí, maska, barva, kondicionér, fénování, žehlení, tupírování,...). Já jsem ale našla výrobek, který dokáže během chvilky mé vlasy oživit :) 

Samozřejmě, že na trhu lze nalézt velkou spoustu stylingových přípravků, které mají vašim vlasům dodat potřebný lesk (lesklé vlasy pak = zdravé vlasy, že ano). Problémem ale je, že většina těchto přípravků funguje na principu ruzných olejů, které potom odrážejí světlo a s nimi se vlasy zkrátka krásně lesknou. Co to potom ovšem obnáší?? MASTNÉ VLASY! Anooo, je to tak. Takové výrobky si můžete dovolit nanést jen na konečky - opravdu jen na konečky, protože jinak jsou vaše vlasy zmaštěné (pokud si myjete hlavu každý den, tak vám to asi může být fuk). Jenže já říkám: A co jako?? To se mi budou konce vlasů lesknout a zbytek co? Zbytek má smůlu? :D Další potíž pak tkví i v tom, že tyto přípravky prostě z vlasů nevyčešete... mastnota se z vlasů vyčesat nedá..kdyby ano, tak všechny šampóny ihned házím z okna...

No konečně jsem ale našla ten správný výrobek, který vlasy nijak vehementně nezatěžuje, který mé vlasy nezmastí a který se dá vyčesat :) HIP HIP HURÁÁ! :D Jedná se právě o tuto regenereční bezoplachovou vlasovou péči Nutri - Gloss. Vtip tohoto přípravku spočívá v tom, že vašim vlasům dodá lesk prostřednictvím droboučkých třpytek, které odrážejí světlo. Zkrátka je to lehké stylingové mléko s příměsí shimmeru :) Takže jej vetřete do vlasů a můžete vyrazit, vlasům dodáte lesk a budou moc hezky vonět. A navíc, pokud by vás pak třpytečky nějak rozčilovaly, můžete je zase z vlasů vyčesat. No není to paráda? :)





Já za sebe tento přípravek můžu doporučit, protože na mých vlasech funguje výborně a jaké zkušenosti s ním máte vy??

Anetthe SCHIZOPHRENIC :)))

3 komentáře:

  1. já musím za sebe říct, že jsem si výrobky od elséve zamilovala a tuto růžovou řadu obzvlášť...mám šampon i kondicionér a i tyhle dva přípravky mají za následek lesklé vlasy..a musím potvrdit,že opravdu krásně voní..stejně jako i masky elseve apod...nemůže než chválit a chválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěla jsem se tě zeptat, jestli nevíš jak si můžu zahustit vlasy, nebo aby tak alespoň vypadaly? Za posledního půl roku mi strašně vypadaly, a já mám víc jak půlku pryč a chci je zase zpátky. :( :D Poradíš mi nějak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě je potřeba vědět, jestli bereš antikoncepci, jestli jsi jí v poslední době měnila či dokonce vysadila. Často za vypadáváním vlasů stojí užívání nevhodně volené antikoncepce a v nějakých 95% poté její vysazení. Jinak se vypadávání vlasů dá vymýtit celkem těžko. Zkus si zajít do lékárny pro šampón Dercos od Vichy, který užívají i muži, kteří vypadáváním vlasů trpí v mnohem větší míře nežli ženy a jeho účinky si pochvalují obě pohlaví. Určitě je třeba vlasy vyživit i zevnitř, takže začni jíst doplňky stravy, které růst vlasů podpoří a zabrání jejich hojnému vypadávání - Biosil Plus či například trojkombinaci Vápník-Hořčík-Zinek a pod. Omez fénování, žehlení, barvení apod a samozřejmě častým viníkem bývá i stres, takže je potřeba dát si život podořádku a hodit se do psychické pohody :)

      Vymazat