Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


pondělí 10. září 2012

Novina - BB cream Dermacol a Maybelline

 

BB CREAM 8in1 Beauty Benefit Glow

DERMACOL

Dovoluji si Vás upozornit na novinku, která nedávno dorazila do našich drogérií. Já tento BB cream viděla konkrétně v drogérii Rossman na Mělníku v akci za 199,- Kč. Nicméně jsem si ho nepořídila. Né že bych na něj neměla, nebo že bych ho nechtěla (ba naopak, ráda bych vyzkoušela nějaký BB cream, který bude snadno dostupný v drogériích - ovšem který nebude mít tak příšerácky oranžový odstín, jako BB cream od Garnier), ale jde o to, že u tohoto BB creamu nebyl tester, naprosto tam chyběl. Slušně jsem prodavačku požádala o případný vzorek, ale slečna mi vysvětlila, že oni žádné vzorky nemají a že si ho budu muset vyzkoušet u někoho jiného, třeba u kamarádky. Tak to děkuji pěkně! Nebudu si kupovat zajíce v krabici za dvě kila, když nevím, jestli mi na mou bledou pleť vůbec nějaký z těch tří odstínů sedne a pochybuji, že něco takového bude riskovat některá z mých kamarádek.

Oč vlastně ale u tohoto BB creamu od Dermacolu jde? 

Jde prý o revoluční spojení hydratační péče s lehkým make-upem pro rozjasnění pleti. Lehoučká krémová textura s kyselinou hyaluronovou a vitaminem E se rychle vstřebává a zanechává na pleti jemný hydratační film. Sjednocuje barevný tón pleti, tónuje a kryje nedokonalosti. Podporuje regeneraci pleti a hydratuje ji po celý den. Díky SPF 30 je pleť chráněna proti slunečnímu záření. Zklidňuje a působí protizánětlivě. Zlepšuje pružnost pleti, vyhlazuje vrásky a zpevňuje pleť. Krycí schopnosti má střední a je schopný zlepšit pružnost pleti, vyhladit vrásky a pleť zpevnit. BB cream je určen pro všechny typy pleti. Celkem jsou k dostání tři odstíny - Bronze, Light a Natural.

Pokud měl někdo šanci tento BB cream už vyzkoušet, klidně mi dejte do komentářů vědět jaký je :) Jinak já až se dostanu k nějakému vzorku, poreferuji vám o něm sama. :)



V Rossmannu jsem rovněž narazila na novinku Dream Fresh BB od Maybelline. BB krém Dream Fresh má strukturu gelu na vodní bázi. Je bez obsahu olejů, nezatěžuje a nemastí pleť. Já jsem si jej ale nepořídila z toho důvodu, že mi nevyhovoval odstín. Maybelline sice přišla s ultra světlým odstínem - FAIR, ale ten jsem v drogérii neviděla - spektrum začínalo až od odstínu Light. Nicméně na mé ruce vypadaly všechny odstíny příliš do oranžova a krycí schopnost byla takřka nulová. Chtělo by to vzorek domů a vyzkoušet krém na celý obličej. :/ Tady na internetu jsem našla to, jak odstíny zhruba vypadají. Jsou to odstíny - Light - Medium - Universal Glow



9 komentářů:

  1. Ten poslední je fakt slušná oranžáda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano :D Viděla jsem ho tedy v akci na kůži nějaké černošky a po rozetření se na ní krásně třpytil...ale to tak fakt pro ty černošky no :D

      Vymazat
  2. Kupovat si něco za 2 stovky bez testeru??? A říct kamarádce, to je fakt vtipný :D No, naše drogérie nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ten Garnier to máš pravdu je docela žltý:D..ale napríklad od Loreal je úplne bielunky ten je fakt parádny:)Dermacol som u nás na SK ešte nevidela a ten Maybelline som dnes obehla veľkým oblúkom:D..ale mňa už aj prestali baviť tieto krémy z drogérie skôr má láka značka Skin79:D...nemáš skúsenosť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel s korejskými BB creamy zkušenosti nemám, ale na ten od Loreal se mrknu díky moc :)

      Vymazat
  4. hm :-D já jsem si dneska koupila ten Maybelline a po tom,co si ted čtu nejsem moc nadšená...chtěla jsem ten dermacol,ale tester taky chyběl,takže jsem ho nekoupila..
    pak jsem si zkusila dát doma Maybelline na obličej (mám dokonce odstím fair) a jako bych na něm neměla vůbec nic...žádné krytí...takže jsem hodně zklamaná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím Dermacolem mne naštvali. Nechápu, jak si můžou dovolit prodávat něco takového bez testeru. Kdyby to stálo nějakých šedesát korun tak neřeknu, ale standardní cena je něco okolo tří set a to je tedy pálka za něco, co si není možné ozkoušet ani v obchodě! Já jsem psala na infolinku Dermacolu a žádala o poskytnutí vzorku, celou situaci, která v drogérii probíhala jsem popsala. Přišla mi odpověď a v ní stálo: ,,Dobrý den, jste z Prahy?" Když jsem jim odepsala, že ne, že jsem byla v drogérii na Mělníku, tak už se mi nikdo neozval. To je mi ale jednání se zákazníky panečku!

      Vymazat
    2. to si děláš srandu :-D..tak příště musíš automaticky napsat,že jsi z Prahy,abys měla nějaké privilegia vůbec :)...jako četla jsem na různé BB recenze, ale jeden říká to a druhý zas to...když si to nevyzkouším sama,tak z toho skoro nic nemám...

      Vymazat
  5. Ja teda taky doporucuji Loreal!! V podstate je to hodne tekutej bilej krem s fialovejma kristalkama, kterej se zacne zbarvovat do nude odstinu po naneseni na plet... Je super, ale asi nedoporucuju pro mastnou plet... Vubec na sobe necejtim, ze ho mam jako u makeupu a vypada prirozene.. Jednou jsem testovala Garnier a neda se to srovnat!!

    OdpovědětVymazat