Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


pátek 7. září 2012

Akce, novinky

Veletrh


WORLD OF BEAUTY AND SPA


Letňany 2012


Mám tu pro Vás krátký článek o dnešní návštěvě beauty veletrhu. Byla to má vůbec první návštěva veletrhu krásy, nikdy předtím jsem na žádném nebyla. Lístky jsem získala zdarma od své kamarádky a abych byla upřímná, ještěže jsem je získala zdarma. Kdybych totiž měla zaplatit za to, co tam bylo, byla bych ve finále dost zklamaná. Nevím zda-li to bylo tím, že mne od včera bolí v krku, mám teplotu a začíná mi rýma (tak...že by to bylo opravdu tím, že mi není dobře a mám špatnou náladu??) a nebo to mohlo být taky tím, že jsem se na to až příliš těšila, ale celkově byl tento veletrh pro mne velkým rozčarováním.

Nebo...řekněme, že je návštěva tohoto veletrhu vhodná spíše pro ty, kdo se živí jako vizážisté nebo si vydělávají modeláží nehtů, ale pro běžného fanouška kosmetiky nic moc.



Nejprve bych měla uvést, že původně býval prý tento veletrh mnohem bohatší na program i na rozmanitost stánkového prodeje. No jenomže...zřejmě kvůli konfliktu mezi pořadatelkami veletrhu došlo k jeho "rozpůlení" :D. Zkrátka se ve stejný den konaly veletrhy nakonec dva. Jeden v Letňanech, který se týkal spíše jen modeláže nehtů a občas nějakého vybavení do lázní či kosmetických salónů a druhý v Holešovicích, který se měl údajně mimo jiného týkat vybavení pro kadeřnice. Těžko říct, jak to ve skutečnosti na druhém veletrhu vypadalo, ale škoda, že jsem nenavštívila spíše jej, protože by se mi hodilo nějaké pořádné (klidně i litrové) balení šampónu na vlasy a kondicionéru. Nevím jak vás, ale mne už pěkně rozčiluje kupovat si ta nicotná balení v drogériích, která mi vydrží tak na měsíc a musím běžet pro další. :/

No vzhledem k tomu, že mým oborem není ani modeláž nehtů, ani nic podobného, většina stánků pro mne byla o ničem. Joo zaujalo mne například bělení zubů, jenomže stálo 1000,- Kč a podařilo by se při něm vybělit zuby tak o jeden, maximálně o dva odstíny. Všude po veletrhu se to hemžilo gely na nehty, štětci, pilníky, laky na nehty, zdobítky, glitry, flirty, korálky,.....a tak dááále a tak dáále :D Což by mi ani moc nevadilo, kdyby jedinou známou značkou pro mne byla Enii Nails (také zřejmě i jediná opravdu kvalitní nutno dodat), ostatní byly značky nicneříkající, zboží často vypadalo spíše jako z nějaké tržnice. Vtipná byla například i ta chvíle, kdy jste při vstupu do haly dostaly nějaký beauty časopis, který byl celý v azbuce (nic proti, Rusky se učím, celkem mi to jde, ale angličtina by byla pro mnohé přeci jen přijatelnější).

Jediné, co mne opravdu zaujalo byly stánky kosmetických značek Artdeco a Arabesque (nicméně finančně momentálně pro mne zapovězeno, musím šetřit na to stěhování :D) a nebo stánky s přírodní kosmetikou jako Saloos, či má oblíbená Manufaktura, kterou naprosto zbožňuji. Mohla bych tam sedět celý den a jen nasávat ty jednotlivé vůně! :D Zajímavé byly i dva stánky s koupelnovými balistiky (podobné jako mají u Lush), v okolí to tam jimi nádherně vonělo. 



Co se týče programu tak ale také žádná sláva (z mého pohledu samozřejmě), protože program byl spíše jakási propagace jednotlivých výrobků pro kosmetičky, vyzážistky a pod. Celkově mi přijde, že návštěvníků veletrhu bylo velmi málo. Byla jsem připravená na tlačenice, hádky o zboží a ono nic :D Nakonec jsem si dala chlebíček za 20,- Kč (šunkový, bez bramborového salátu prosím pěkně...nevím, zda-li mělo jít o dietní chlebíček pro zde přítomné dámy, ale já si na bramborový salát celkem potrpím) a šla jsem. :D

Povedlo se mi utržit jen pár laků na nehty. Jeden s vápníkem (ten jsem kupovala pro mamku, protože si sundala gelové nehty a ty její jsou momentálně jako papír), no a potom dva. Jeden v takovém pěkném pudrovém odstínu (promiňte, ale fotoaparát mi barvičku moc dobře nevzal) a jeden v bledě modrém odstínu (pak jsem ale litovala, že jsem si nevzala mint odstín :/). Zdarma jsem k nákupu dostala další lak zdarma v křiklavé rudé. 







 Dál jsem utržila jen denní pleťový krém s kozím mlékem pro sestru, protože o kozím mléce poslední dobou celkem básní, no a pak protože mám rýmu jako trám, jsem tedy nucena dýchat pusou a vysušují se mi kvůli tomu rty, pořídila jsem si balzám na rty od Manufaktury s bambuckým máslem a vinnou révou, voní božsky. Je to taková řidší konzistence, ale nevadí mi to. Účelem i tak je, aby se tento balzám do rtů pěkně vsákl a pak je hydratoval. Navíc žádné parabeny ani podobné kraviny. :))






A co vy?? Už jste někdy navštívili nějaký ten beauty veletrh? Pokud ano tak kde a jaké to tam bylo?

Mějte se

Anetthe xSCHIZOPHRENICx

4 komentáře:

  1. já byla 2krát v Holešovicích na Interbeauty of Prague který se koná i nyní 7-8. září. Týkalo se to právě modeláže nehtů, které se věnuji, a kadeřnictví. Nevím jakto že ty píšeš že to bylo právě v Letňanech? Mě se ten veletrh líbil, ale musíš vědět proč a kvůli čemu tam si. Mě se hlavně jednalo o jednu značku, ale koupila jsem si i něco málo od jiných značek, když byly za výhodnou cenu. Mrzí mě, že si měla špatný dojem, ale alespoň sis to vyzkoušela ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde o to, jaktože já to píšu, ale je to tak, byl takový veletrh i v Letňanech a to je holý fakt :) No nelíbilo se mi tam nijak zvlášť. Zkušenost pěkná ale na další - konkrétně zrovna tento veletrh - se rozhodně již nikdy nepodívám :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to jen udivilo, to ne že by ti nevěřila. Mě totiž chodí pozvánky a vstupenky od modelaznehtu.cz a to vždy do Holešovic.

    OdpovědětVymazat