Ženský koutek plný recenzí kosmetiky, tipů na účesy, rad týkajích se photomanipulací a spousty jiných věcí. :) Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji hezký den! :)

Psát Vaše dotazy mi můžete na e-mail dontgowiththeflow@seznam.cz , pokud to bude v mých silách, ráda odpovím :)


úterý 19. června 2012

Anetthe xSCHIZOPHRENICx - mé fotografie




Ještě tu mám pro vás takovou drobnůstku. :) Je vidět, že o mé fotografie se zajímá celkem dost z vás (soudím podle počtu nových žádostí o přátelství u mě na facebooku). Jelikož by mi to na facebooku ale jaksi mohlo trochu přerůst přes hlavu - jistě mi rozumíte :), poskytnu vám jinou možnost, kde můžete vidět mé fotografie. Pokud si mne nevyhledáte v obrázcích na google.com (anetthe xschizophrenicx) :D Můžete si mě najít na DeviantArtu :) 



A pokud byste se mě chtěli na něco zeptat pište na - dontgowiththeflow@seznam.cz

Mějte se blaze! :)

Anetthe xSCHIZOPHRENICx

Žádné komentáře:

Okomentovat